جزئیات جدیدی از Assassin’s Creed : Unity منتشر شد : پاریس زیر پای شماست

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی*اخبار بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
پوریا اکرمی
15:50
یک شنبه 29 تير 1393

به تازگی جزئیات جدیدی از عنوان اکشن سوم شخص یوبی سافت یعنی Assassin’s Creed : Unity منتشر شده است که نکات جدیدی از بازی و گیم پلی آن را نشان می دهد  که بر اساس آن ها بخش Co-Op تنها آنلاین است و بنابراین در حالت آفلاین نمی توان بازی را به صورت Co-Op دنبال کرد.

 

  • در این بازی به شخصیت های مشهور و پیشین این سری نظیر Ezio و Altair که در تاریخ نقش مهمی ایفا کرده اند، اشاره ی کوتاهی خواهد شد.
  • بخش Co-Op تنها از طریق اینترنت قابل اجرا است و این بدان معنی است که بازیکنان نمی توانند بدون اتصال به اینترنت در حالت Co-Op بازی کنند.
  • کسانی که در بخش Co-Op به بازی فرد دیگری دعوت می شوند و در واقع در جریان بازی او قرار می گیرند، پس زمینه ی داستانی ندارند و به یکباره در بطن یک ماموریت قرار می گیرند. همچنین هر یک از آن ها در صفحه ی نمایش خود، خود را به شکل آرنو می بینند در حالی که دیگران او را به شکل یک اساسین دیگر مشاهده می کنند.
  • در شهر پاریس دو گیوتین وجود دارد که هر روزه افراد زیادی به وسیله ی آن ها کشته می شوند ولی بازیکنان نمی توانند از آن دو استفاده کنند.
  • هیچ گونه کشتی در بازی وجود ندارد زیرا رود سن که از میانه ی پاریس می گذرد، کم عمق و تنگ می باشد و در نتیجه برای عبور کشتی های تجاری و جنگی مناسب نیست.
  • دخمه ها و فاصلاب ها نیز دارای ماموریت هایی می باشند اما این ماموریت ها شبیه به ماموریت های Assassin’s Tombs/Romulus نمی باشد. به لطف نسل هشتم، بازیکنان می توانند آزادانه در همه ی این تونل ها حرکت کنند و این بدان معنی است که آن ها بخشی از تجربه ی بازی هستند و به عنوان ماموریت های جداگانه به شمار نمی روند.
  • در بازی اسب نیز وجود ندارد زیرا پاریس در این زمان بیش از حد برای حرکت اسب ها، متراکم است. همچنین تیم سازنده علل دیگر این امر را نشان دادن تراکم شهر و همچنین وجود ماموریت ها دسته بندی شده در همین محیط متراکم می باشد.
  • با Phantom Blade نه تنها می توان اهداف را از دور به قتل رساند بلکه می توان آن ها را با تیر های زهری مسموم نیز کرد.

Assassin’s Creed : Unity در دوران انقلاب کبیر فرانسه جریان دارد. این بار Assassin ها به مردم پیوسته اند و این شورش را، به طور مخفی رهبری می کنند. شخصیت اصلی این عنوان Arno Dorian نام دارد و یکی از اسلحه های اصلی او، یک کمان کوچک مخفی در کنار خنجر مخفی او است. Ubisoft اعلام کرده است که این عنوان می تواند همانند نسخه دوم، تبدیل به یک شاهکار شود. وجود سلاح های مختلف، خشونت هیجان انگیز، حضور دیگر Assassin ها در کنار شما و گرافیک نسل هشتمی و قدرتمند این عنوان، حاکی از آن است که به احتمال زیاد، Ubisoft با عرضه ی این نسخه به ریشه های این فرنچایز بازگردد. بهبود بسیار در سیستم حرکتی، یکی دیگر از المان های مثبت بازی خواهد بود. این عنوان به طور انحصاری برای نسل هشتم و PC در تاریخ ۲۸ اکتبر ( ۶ آبان ۱۳۹۳ ) منتشر خواهد شد و خبری از نسل هفتم نخواهد بود.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 869
موضوعات مرتبط: گیم , اخبار , ,
بازدید : 869

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود